KURNIAAN DARI-NYA..=)

Tuesday, April 26, 2011

kisahku di hari selasa.......Pencarian follower belum berakhir.....

Salam pembaca semua...saya masih mencari follower yang bertuah......tak cukup lagi no yang saya nak....
ada rezeki dapatlah orang yang bertuah tu dapat gift wat kenangan...
jadi saya amat menyeru para2 blogger sekalian untuk terus menerjah ke ruangan blog saya yang tak seberapa ini...
untuk makluman saya memang jarang2 ke udara....hu hu....(macam dj plak)
tapi saya hadir untuk semua......semoga dengan wujudnya blog2 nie kita dapat bertukar2 idea dan fikiran.....demi  MASA DEPAN NEGARA...(baca paper semalam...tak baca x taulah apa yang saya maksudkan...)
hmmm....tak tau plak nak taip aper....memandangkan anakku yang bernama nurul ain balqis...
dah mula melakonkan watak dia.....
lain kali kita jumpa lagi.....
akhir kata.....siapa2 yang nak singgah amat2lah dialu2kan......


Kita chit chat ....
NYANYI SKET......LAGU TIGA KUPANG...SAKU PENUH PADI......LA LA LA....

No comments: