KURNIAAN DARI-NYA..=)

Saturday, March 26, 2011

YEAHAAAAA......SUKER SANGAT JADI FOLLOWER KE 50 MISS DEEYA.......

ASSALAMUALAIKUM..........

jeng jeng jeng....alangkah terkezut nye saya bila dapat jadi followers yang ke-50 blog budak shumel...huhu terima kasih cik deeya ..siap nak bagi hadiah pulak tu...hadiah apa agaknyer..hihi....masa tu saya tengah blog walking kat belog orang...tiba2 terserempak dgn belog si comel tu...masa tu 49 followers...memandangkan dia cari followers yang ke 50 ...saya terus la dengan ngegeh nye mempollow blog dia...tak nak la berharap apa2...tapi gembira tu memang la..huhu saya ni jarang on9...maklumla...buzy dengan ( kelAS JAHITAN GITU...) ^__^
okeyh...mmandangkan cik deeya dah wat satu entry sal saya...so saya nak buat entry pasal dia pulak..huhu...

comel tak?? ekeke


ha..ni dia punya header...shumel...kaler papel...hehe

blog dia ala ala ribena gitu...simple but cute... hehe tu saja ya...10-u so much miss deeya...salam ukhwah



No comments: