KURNIAAN DARI-NYA..=)

Thursday, May 5, 2011

PENCARIAN DAH TAMAT UNTUK FOLLOWERS YANG BERTUAH ..



Salam.....


Saya dah dapat follower bertuahhhhhhhh........yang ber nombor 28...saya pilih nombor ni bersempena dengan tarikh kelahiran saya, dan angka terakhir no phone saya...he he ..


nak tengok tak saper yang bertuah tu...jeng jeng jeng......
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/

tadaaa....
-tahniah buat <asylya >-

sila tgglkan
 nama penuh :
 alamat lengkap rumah anda:
no.telefon:
dekat e-mail ni
redapplemint_82@yahoo.com
..sebab saya nak bagi gift buat awak !! >__<

p/s: saya bagi seminggu je, kalu tak saya bagi kat orang lain...he he...


3 comments:

Lya AsyLya said...

waahhh...
dpt gift....
hee~ suke3.. :)
thanx umi diana.. :)

NasZ said...

congratz2...huhu..

SEGMEN "JOM KONGSI PENGALAMAN SERAM"

Puteri Dyanna Duyung said...

sukerr...sabar tau.....akak da packing....tunggu pos jer lagi....